top of page

LEXIS HOTEL GROUP UMUM KERJASAMA DENGAN BIG LOYALTY


Lexis Hotel Group hari ini mengumumkan kerjasama strategik dengan BIG Loyalty, platform ganjaran gaya hidup yang komprehensif. Perjanjian ini menyatukan dua nama terbesar di negara ini dalam kluster perniagaan perjalanan dan perhotelan, memberikan Anggota BIG akses kepada ganjaran dan faedah yang ditawarkan oleh Lexis Hotel Group.


Melalui perkongsian ini, setiap ahli kesetiaan BIG dapat menikmati mata dan potongan kesetiaan sepanjang tahun di salah satu resort peranginan Lexis Hotel Group, Lexis Hibiscus Port Dickson. Dari 29 Jun hingga 15 Julai tahun ini, Ahli BIG akan dapat memperolehi 15x Poin BIG untuk setiap RM1 yang dibelanjakan di https://reservations.travelclick.com/97389?RatePlanId=4638150 untuk penginapan di Lexis Hibiscus Port Dickson dari 1 Julai 2020 hingga 31 Mac 2021. Mereka juga dapat menikmati diskaun 10% di resort, di atas BIG Points.


“Kami sangat gembira untuk memasuki perkongsian ini dengan BIG Loyalty. Membolehkan ahli memperoleh Mata BESAR dan menikmati potongan adalah permulaannya,” kata Mandy Chew Siok Cheng, Presiden, Lexis Hotel Group. "Kami berharap dapat bekerjasama dengan Kesetiaan BIG dan mencari lebih banyak cara untuk mengembangkan perkongsian, menawarkan fleksibiliti yang lebih besar dan cara yang lebih relevan untuk berinteraksi dengan ahli mereka semasa mereka dalam perjalanan".


Lexis Hotel Group menyediakan konsep perniagaan dan percutian yang cerdas dengan penginapan praktikal dan mewah di pelbagai tempat di Malaysia. Ia teguh dalam menawarkan perkhidmatan pengurusan profesional untuk hotel dan resort, dan berjaya membina jenama khusus yang kuat, menguntungkan dan dapat dilihat dalam industri perhotelan terutama dalam menguruskan chalet air unik yang memenangi anugerah dan juga vila kolam renang.


Jenama kini menguruskan empat hartanah, iaitu Lexis, Grand Lexis dan Lexis Hibiscus, semuanya terletak di Port Dickson, dan juga Lexis Suites Penang yang terletak di Pulau Pinang, Malaysia. Arah masa depan Kumpulan termasuk Imperial Lexis Kuala Lumpur, sebuah hotel mewah lima bintang yang terletak di sekitar kawasan KLCC yang berprestij dan Lexis Hibiscus 2, sebuah resort mewah yang akan datang di Port Dickson.

Follow Us
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon
  • Twitter Basic Black
  • Facebook Basic Black
  • Black Google+ Icon
Recent Posts
bottom of page